دانلود پاورپوینت مدیریت تعارض

دانلود پاورپوینت مدیریت تعارض

توضیحات:

مدیریت تعارض

مفهوم و ضرورت مدیریت تعارض

سطوح تعارض

منابع ایجاد تعارض

مراحل تعارض

سبک های مدیریت تعارض

تعریف مذاکره

انواع روش های مذاکره

اصول مذاکره

مهارت های مذاکره

زبان بدن

شگرد ، ترفند ، نیرنگ

باید ها و نباید های مذاکره

آشنایی با فرهنگ ها

ويژگي هاي بارز طرف هاي خارجي در مذاكره

دانلود پاورپوینت مدیریت تعارض

همچنین ببینید:

دانلود پاورپوینت مهارت حل مسئله

دانلود پاورپوینت مهارت سخنرانی

دانلود پاورپوینت مذاکره و حل تعارض

تعداد اسلاید:

49 اسلاید

حجم:

1 مگابایت

قسمتی از مطالب موجود در سایت:

تعارض چه زمانی رخ می دهد؟ تعارض‌ زمانی‌ رخ‌ می ‌دهد که‌ دو یا چند نفر از افراد در مقابل‌ یکدیگر قرار گیرند، زیرا نیازها، خواسته‌ها، اهداف‌ و ارزش های‌ آن ها متفاوت‌ است. تعارض‌ فرایندی‌ است‌ که‌ در آن‌ فردی‌ در می‌ یابد که‌ شخص دیگری‌ به‌ طور منفی‌ روی‌ آن‌ چیزی‌ که‌ او تعقیب‌ می‌کند تأثیر گذاشته‌ است.‌

تعریف مذاکره: مذاکره عبارت است از یک چانه زنی برای وصول به نتیجه قابل قبول برای طرفین. مذاکره به مفهوم برد دو طرف است.

ويژگي هاي بارز طرف هاي خارجي در مذاكره: ژاپني ها: تيمي و سازماندهي شده با تخصص هاي مختلف اقدام مي كنند. درپايان صورت جلسه اي را با انصاف تهيه و آنچه در مذاكره گذشته مي آورند. رونوشت اين صورت جلسه را از روند موفقيت يا شكست مذاكرات، براي اطلاع مدير خويش  ارسال مي نمايند.

آلماني ها :منطقي هستند. نمايندگان شركت هاي كوچك و خانوادگي به راحتي قابل كار هستند اما شركت هاي بزرگي مانند زيمنس و … اهل بوروكراسي هستند.

دانلود پاورپوینت مدیریت تعارض

 

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *