دانلود پاورپوینت فصل دوم کتاب پروچسکا

دانلود پاورپوینت فصل دوم کتاب پروچسکا

توضیحات:

فصل دوم پروچسکا

درمان های روان کاوی (زیگموند فروید)

این سایت در نظر دارد که با توجه به درخواست دانشجویان گرامی و همچنین بالا بودن قیمت کتب منبع، در قالب سلسه پاورپوینت هایی، خلاصه ای کامل و جامع از برخی کتاب های با اهمیت در حوزه ی روانشناسی و رشته های مرتبط را ارائه دهد.

این پاورپوینت فصل دوم کتاب نظریه های روان درمانی (نظام های روان درمانی): تحلیل میان نظری نویسنده جیمز پروچسکا، جان نورکراس، ترجمه ی یحیی سیدمحمدی است.

در صورتی که به پاورپوینت فصول کتب مختلف نیازمندید، کافی است با ما در ارتباط باشید تا در کوتاه ترین زمان، مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت محصول خود را دریافت کنید. 

ایمیل: Ravanpoint.ad@gmail.com                     آیدی تلگرام: Ravanpoint_admin@

همچنین ببینید:

دانلود پاورپوینت فصل اول کتاب پروچسکا

دانلود پاورپوینت روانشناسی سلامت

دانلود پاورپوینت اصول روانشناسی بالینی

دانلود پاورپوینت مهارت های مشاوره فردی

دانلود پاورپوینت درس روانشناسی عمومی

دانلود پاورپوینت درس آسیب شناسی اجتماعی

دانلود پاورپوینت مهارت‌ های آموزش‌ و پرورش

دانلود پاورپوینت فصل دوم کتاب پروچسکا

تعداد اسلاید:

53

حجم:

1 مگا بایت

قیمت:

15 هزار تومان

قسمتی از مطالب موجود در پاورپوینت:

شخصیت از دیدگاه فروید:

فرويد معتقد بود نيروهاي پويشي اساسي كه شخصيت را به تحرك وا مي‌ دارند، اروس (زندگي و ميل جنسي ) و تاناتوس (مرگ و پرخاشگري) هستند. اين نيروهاي مكمل هم، غرايزي هستند كه پايه ی جسماني دارند، اما درخيال پردازي‌ها، اميال، احساس ها، افكار و به طور مستقيم در اعمال ابراز مي شوند. فرد همواره ارضاي فوري تكانه هاي جنسي و پرخاشگري را مي طلبد اصرار بر ارضاي فوري، به تعارض هاي اجتناب ناپذير با مقررات اجتماعي مي انجامد، مقرراتي كه تأكيد دارند، اگر قرار است نهادهاي اجتماعي از جمله خانواده ها، پا برجا و منظم بمانند اميال جنسي و پرخاشگري بايد كنترل شوند. فرد مجبور مي شود براي جلوگيري از ابراز غير قابل كنترل تكانه هاي جنسي و پرخاشگري، مكانيزم‌هاي دفاعي يا كنترل هاي دروني را پرورش دهد بدون اين دفاع‌ ها تمدن به جنگلي از انسان‌ هاي حيوان صفت تجاوزگر و ويرانگر تبديل خواهد شد.

3 دیدگاه

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *